Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Kalinowo
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Kalinowo
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Gminy Kalinowo na lata 2020-2023
Zarządzenie nr 60.2020 z dnia 30 września 2020 r. - w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz. 1696 i Dz.U. z 2020 poz. 1062) w Urzędzie Gminy Kalinowo został powołany Koordynator do spraw dostępności.
Funkcję pełni – Mariusz Klepacki
e-mail: ug@kalinowo.pl
tel. 87 621 87 62
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Kalinowo,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Kalinowo,
- monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.