stanowisko d/s technicznych, zamówień publicznych i gospodarki lokalowej
Samodzielne stanowisko ds. technicznych, zamówień publicznych i gospodarki lokalowej
Za sprawy techniczne, zamówień publicznych i gospodarki lokalowej odpowiada:
Ryszard Dzietczyk
Tel.: (87) 621 87 67 pokój Nr 12
Do zadań stanowiska należy:
- Prowadzenie ewidencji numeracji nieruchomości.
- Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości.
- Prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia drogowego oraz telekomunikacji na terenie gminy.
- Podejmowanie działań zmierzających do poprawy efektywności energetycznej budynków będących własnością gminy.
- Wydawanie pozwoleń na umieszczanie reklam na obiektach komunalnych.
- Przygotowanie treści umów w związku z prowadzeniem inwestycji i remontów.
- Organizowanie odbiorów końcowych inwestycji realizowanych przez gminę i przekazywanie obiektów użytkownikom.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo budowlane a należących do właściciela lub zarządcy budynków i obiektów budowlanych stanowiących własność Gminy, a w tym między innymi:
- okresowe kontrole budynków i obiektów budowlanych,
- prowadzenie książek obiektu budowlanego.
- Realizacja zadań Gminy w zakresie gospodarki gminnymi zasobami mieszkaniowymi (komunalnymi i socjalnymi) oraz lokalami użytkowymi, a w szczególności:
- ustalanie i opracowywanie potrzeb dotyczących remontów,
- ewidencja zasobów mieszkaniowych Gminy,
- prowadzenie postępowań związanych z zarządzaniem zasobami mieszkaniowymi i lokalami użytkowymi Gminy,
- prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych,
- przygotowywanie propozycji stawek czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe,
- opracowywanie projektu budżetu w zakresie remontów i inwestycji dotyczących zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych.
- Odbiór robót związanych z budową lub modernizacją budynków inwentarskich służących do chowu, hodowli i utrzymania zwierząt gospodarskich oraz obiektów służących ochronie środowiska na terenie Gminy, a dotyczących wniosków o zastosowanie ulgi inwestycyjnej.
- Prowadzenie zapytań ofertowych na zamówienia publiczne poniżej 30 tys. euro.
- Prowadzenie rejestru zamówień i umów.
- Prowadzenie całości zadań wynikających z Ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności:
- szacowaniu wartości zamówienia oraz dokonywanie prawidłowego opisu przedmiotu zamówienia,
- weryfikacja projektów dokumentów przetargowych,
- przesyłanie ogłoszeń o zamówieniu oraz o zawarciu umowy do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Biuletynu Informacji Publicznej oraz zamieszczanie ich na tablicy ogłoszeń,
- sporządzanie i publikacja specyfikacji istotnych warunków zamówień,
- sporządzanie protokołów z postępowań o zamówienia publiczne,
- ogłaszanie wyników postępowania,
- występowanie do Prezesa Zamówień Publicznych w przypadkach przewidzianych przez prawo zamówień publicznych,
- udział w komisjach przetargowych i konkursowych – w charakterze sekretarza komisji, zgodnie z zarządzeniem wójta,
- dbałość o integralność dokumentacji przetargowej,
- gromadzenie i archiwizacja dokumentów zamówień publicznych,
- składanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych,
- sporządzanie planu zamówień.
- Planowanie i nadzór nad realizacją gminnych inwestycji budowlanych oraz remontów budynków komunalnych i obiektów użyteczności publicznej.
- Udział w przygotowywaniu wniosków na dofinansowanie inwestycji gminnych ze środków zewnętrznych w zakresie dokumentacyjnym i finansowym.
- Składanie wniosków do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wpis do rejestru zabytków dóbr kultury oraz przedmiotów zasługujących na wciągnięcie do rejestru i prowadzenie rejestru zabytków.
- Współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie nadzoru nad użytkowaniem obiektów zabytkowych, zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami w sposób zabezpieczający ich wartości zabytkowej.
- Prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem placów i terenów rekreacji.
- Organizacja pracy i kontrola pracowników gospodarczych, palaczy c.o. oraz konserwatorów.
- Dokonywanie zakupów, kontrola materiałów i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sieci wod-kan.
Wytworzył:
Udostępnił:
Sawicka Anna
(2011-04-21 08:13:35)
Ostatnio zmodyfikował:
Sawicka Anna
(2022-03-15 08:26:23)